“Braderie Publique” hangt in grote letters boven de Gentse winkelstraten. De spandoeken kondigen een kraampjesmarkt met zomerkoopjes aan. “Time Castle” heet het prestigeproject dat van het Gravensteen een moderne toeristische attractie moet maken. Stad Gent vindt dat allemaal gepast.
Er zijn steeds meer horecazaken in het centrum. Daarbij staat een Franse naam nog altijd sjiek. Ook het Engels wordt geregeld gebruikt, vooral wanneer er gemikt wordt op een jonger publiek. Het kan ook meer exotisch...
Lees dit artikel!
Login om dit bericht volledige te lezen of steun het vrije woord door je eenvoudig en snel te abonneren en krijg meteen toegang tot vele duizenden exclusieve artikelen!
Maak hieronder je keuze voor het gewenste abonnement:
Doorlopend abonnement
Maandelijks opzegbaar
€ 9,00
per maand
Eenmalig betalen
3 maanden PAL-abonnement
€ 27,00
per kwartaal
Geen gedoe
12 maanden PAL-abonnement
€ 108,00
per jaar
Liever ook op papier? Bekijk alle abonnementen!
Het doorlopend abonnement wordt automatisch verlengd voor steeds één maand.
Liever ook op papier? Bekijk al onze abonnementen!
Steun het vrije woord met een online abonnement van 3 maanden via een eenmalige betaling.
Liever ook op papier? Bekijk al onze abonnementen!
Steun het vrije woord met een eenmalige betaling en je zit een jaar goed.
Log hieronder in om dit bericht volledig te lezen. Ben je al ingelogd, kijk dan op je account of je nog een actief abonnement hebt.