Het Amerikaanse kledingmerk Tommy Hilfiger komt deze zomer met een nieuwe genderneutrale kledinglijn. Het project maakt deel uit van het People’s Place-programma waarmee het kledingmerk inzet op diversiteit.
Geen advertenties meer?
Ingelogde abonnees steunen niet alleen een van de enige kritische en onafhankelijke media, maar zien ook geen vervelende advertenties. Abonneer je snel en eenvoudig en krijg meteen toegang tot vele duizenden exclusieve artikelen!
Maak hieronder je keuze voor het gewenste abonnement:
Liever ook op papier? Bekijk alle abonnementen!
Het doorlopend abonnement wordt automatisch verlengd voor steeds één maand.
Liever ook op papier? Bekijk al onze abonnementen!
Steun het vrije woord met een online abonnement van 3 maanden via een eenmalige betaling.
Liever ook op papier? Bekijk al onze abonnementen!
Steun het vrije woord met een eenmalige betaling en je zit een jaar goed.
Log hieronder in om dit bericht volledig te lezen. Ben je al ingelogd, kijk dan op je account of je nog een actief abonnement hebt.
“The People’s Place Program vormt de basis van onze inzet om de deur te openen voor iedereen die door de mode wordt buitengesloten. Met onze TommyXIndya capsule belichamen we deze waarden in de kern van ons platform” , aldus oprichter Tommy Hilfiger zelf. Het merk werkt voor de kledinglijn samen met het Amerikaanse model Indya Moor, een activiste die zichzelf als non-binair identificeert.
Alle stukken in de collectie zijn geslachtsloos. “Het is altijd onze droom geweest om mode te creëren voor iedereen. Van het ontwerpproces tot de campagne, het TommyXIndya-partnerschap is er om mensen zich gezien, geaccepteerd en betrokken te laten voelen”, zo valt te lezen op de website. De collectie wordt hoofdzakelijk in de Verenigde Staten aangeboden, maar zal ook een beperkte distributie in Europese winkels kennen.







Benetton, Starbucks, Ben en Jerry (ijsroom) … achterna.
Zielig!
Jammer, maar aan mij zijn ze alvast een klant kwijt.
Ik draag geen rugzakje meer, heb de lagere, middelbare en “daarop volgende scholen” allang achter het ruggetje.
De wereld op zijn kop, hoofdstuk 25.789
Blijkbaar behoren blanke mensen niet tot de doelgroep.. Nu ja, ik heb die snobkledij die vooral in Molenbeek en Anderlecht gedragen wordt, j nooit gekocht.
Tommy Middelvinger kan zijn kledinglijn steken waar de zon nooit schijnt!
lullig,.. oei, … pruimig,.. oei,…
wat nu daarover gezegd?
Geen merk voor normale mensen.