Het Amerikaanse kledingmerk Tommy Hilfiger komt deze zomer met een nieuwe genderneutrale kledinglijn. Het project maakt deel uit van het People’s Place-programma waarmee het kledingmerk inzet op diversiteit.
“The People’s Place Program vormt de basis van onze inzet om de deur te openen voor iedereen die door de mode wordt buitengesloten. Met onze TommyXIndya capsule belichamen we deze waarden in de kern van ons platform” , aldus oprichter Tommy Hilfiger zelf. Het merk werkt voor de kledinglijn samen met het Amerikaanse model Indya Moor, een activiste die zichzelf als non-binair identificeert.
Alle stukken in de collectie zijn geslachtsloos. “Het is altijd onze droom geweest om mode te creëren voor iedereen. Van het ontwerpproces tot de campagne, het TommyXIndya-partnerschap is er om mensen zich gezien, geaccepteerd en betrokken te laten voelen”, zo valt te lezen op de website. De collectie wordt hoofdzakelijk in de Verenigde Staten aangeboden, maar zal ook een beperkte distributie in Europese winkels kennen.
Benetton, Starbucks, Ben en Jerry (ijsroom) … achterna.
Zielig!
Jammer, maar aan mij zijn ze alvast een klant kwijt.
Ik draag geen rugzakje meer, heb de lagere, middelbare en “daarop volgende scholen” allang achter het ruggetje.
De wereld op zijn kop, hoofdstuk 25.789
Blijkbaar behoren blanke mensen niet tot de doelgroep.. Nu ja, ik heb die snobkledij die vooral in Molenbeek en Anderlecht gedragen wordt, j nooit gekocht.
Tommy Middelvinger kan zijn kledinglijn steken waar de zon nooit schijnt!
lullig,.. oei, … pruimig,.. oei,…
wat nu daarover gezegd?
Geen merk voor normale mensen.