Chinese arbeiders in de Volkswagenfabriek in Shanghai (Shutterstock)

Exclusief voor abonnees

Een Duits Nokia-moment?

Angélique Vanderstraeten

Vorig jaar exporteerde China meer auto’s dan Duitsland. Een economisch kantelpunt, zo lijkt het. Volkswagen mag in omzet dan wel de grootste autoproducent ter wereld zijn, onder andere met de productie van elektrische wagens is China aan een inhaalbeweging bezig. In die mate dat er getwijfeld wordt aan de toekomst van de Duitse auto-industrie. Wordt ... Verder lezen


Log hieronder in om dit bericht volledig te lezen. Ben je al ingelogd, kijk dan op je account of je nog een actief abonnement hebt.

Nog geen lid van PAL of 't Pallieterke? Steun het vrije woord door je eenvoudig en snel te abonneren en krijg meteen toegang tot vele duizenden exclusieve artikelen!

Onze abonnementen

PAL Nieuwsbrief

schrijf je gratis in

Blijf op de hoogte met onze dagelijkse nieuwsbrief




Angélique Vanderstraeten voor alle expertise van bank- en financiewezen tot de grote trends in de wereld van de economie.

Delen