Weekblad 't Pallieterke

VIDEOCOLUMN. Tommaso Bordoni: “Ik wil zo weinig mogelijk klanten en zoveel mogelijk vrienden”

Tommaso Bordoni

Zeven jaar geleden kreeg ik plotseling het idee om een eigen kledingmerk op te richten. In deze column vertel ik op welke manier we ons proberen te onderscheiden van de concurrentie en hoe het merk ‘Bordoni’ vorm heeft gekregen. Om onze klanten het kostuum te kunnen verkopen dat ze écht willen, graven we tijdens een ... Verder lezen


Log hieronder in om dit bericht volledig te lezen. Ben je al ingelogd, kijk dan op je account of je nog een actief abonnement hebt.

Nog geen lid van PAL of 't Pallieterke? Steun het vrije woord door je eenvoudig en snel te abonneren en krijg meteen toegang tot vele duizenden exclusieve artikelen!

Onze abonnementen

PAL Nieuwsbrief

schrijf je gratis in

Blijf op de hoogte met onze dagelijkse nieuwsbrief




Kleermaker Tommaso Bordoni werd in Vlaanderen enkele jaren geleden wereldberoemd dankzij zijn deelname aan ‘Jonge Wolven’. Velen onder u zullen hem wellicht kennen van het interview dat afgelopen zomer in uw favoriete weekblad verscheen.

Delen