Exclusief voor abonnees

De ideologische radicalisering van de multinationals

Jurgen Ceder

In de massahysterie die volgde op de dood van George Floyd hebben vele multinationals kleur bekend. Honderden grote merken verklaarden zich op sociale media solidair met de zwarte woede, die in de praktijk meer dan een beetje werd gestuurd door extreemlinks militantisme. Sommigen spraken zelfs expliciet hun steun uit voor de radicale Black Lives Matter (BLM)-beweging.
Een van de meest bevreemdende acties kwam van Lego. De speelgoedfabrikant vroeg in een rondschrijven aan al zijn reclamebureaus o...


Lees dit artikel!

Login om dit bericht volledige te lezen of steun het vrije woord door je eenvoudig en snel te abonneren en krijg meteen toegang tot vele duizenden exclusieve artikelen!

Maak hieronder je keuze voor het gewenste abonnement:

Doorlopend abonnement

Maandelijks opzegbaar

€ 9,00

per maand

Eenmalig betalen

3 maanden PAL-abonnement

€ 27,00

per kwartaal

Geen gedoe

12 maanden PAL-abonnement

€ 108,00

per jaar

Liever ook op papier? Bekijk alle abonnementen!

Het doorlopend abonnement wordt automatisch verlengd voor steeds één maand.

Liever ook op papier? Bekijk al onze abonnementen!

Steun het vrije woord met een online abonnement van 3 maanden via een eenmalige betaling.

Liever ook op papier? Bekijk al onze abonnementen!

Steun het vrije woord met een eenmalige betaling en je zit een jaar goed.

Log hieronder in om dit bericht volledig te lezen. Ben je al ingelogd, kijk dan op je account of je nog een actief abonnement hebt.

PAL Nieuwsbrief

schrijf je gratis in

Blijf op de hoogte met onze dagelijkse nieuwsbrief

Jurist Jurgen Ceder (°1963, Aalst) nam enkele jaren geleden als eresenator afstand van de Belgische politiek om zich toe te leggen op het vaderschap. Vanuit die hoedanigheid overschouwt hij als analist de grote gewapende en culturele conflicten waar de wereld vandaag mee te kampen heeft.

Delen