Vorig jaar exporteerde China meer auto’s dan Duitsland. Een economisch kantelpunt, zo lijkt het. Volkswagen mag in omzet dan wel de grootste autoproducent ter wereld zijn, onder andere met de productie van elektrische wagens is China aan een inhaalbeweging bezig. In die mate dat er getwijfeld wordt aan de toekomst van de Duitse auto-industrie. Wordt die even onbeduidend zoals indertijd de Finse gsm-producent Nokia?
Even terug in de tijd. In 2011 slaat Stephen Elop alarm. De topman van de lange t...
Lees dit artikel!
Login om dit bericht volledige te lezen of steun het vrije woord door je eenvoudig en snel te abonneren en krijg meteen toegang tot vele duizenden exclusieve artikelen!
Maak hieronder je keuze voor het gewenste abonnement:
Doorlopend abonnement
Maandelijks opzegbaar
€ 9,00
per maand
Eenmalig betalen
3 maanden PAL-abonnement
€ 27,00
per kwartaal
Geen gedoe
12 maanden PAL-abonnement
€ 108,00
per jaar
Liever ook op papier? Bekijk alle abonnementen!
Het doorlopend abonnement wordt automatisch verlengd voor steeds één maand.
Liever ook op papier? Bekijk al onze abonnementen!
Steun het vrije woord met een online abonnement van 3 maanden via een eenmalige betaling.
Liever ook op papier? Bekijk al onze abonnementen!
Steun het vrije woord met een eenmalige betaling en je zit een jaar goed.
Log hieronder in om dit bericht volledig te lezen. Ben je al ingelogd, kijk dan op je account of je nog een actief abonnement hebt.







