Victoria's Angels (shutterstock)

Exclusief voor abonnees

Victoria’s Secret herontdekt het geheim van succes

Simon Segers

Ondanks lovende reacties van critici, ziet lingeriemerk Victoria’s Secret zich genoodzaakt om de woke marketingstrategie waarmee het bedrijf de afgelopen jaren uitpakte, achter zich te laten. Het blijkt namelijk nog maar eens dat journalisten en klavierhelden niet steeds als mondstuk van de consument kunnen fungeren. En elk bedrijf is uiteindelijk maar zo ‘progressief’ als de ... Verder lezen


Log hieronder in om dit bericht volledig te lezen. Ben je al ingelogd, kijk dan op je account of je nog een actief abonnement hebt.

Nog geen lid van PAL of 't Pallieterke? Steun het vrije woord door je eenvoudig en snel te abonneren en krijg meteen toegang tot vele duizenden exclusieve artikelen!

Onze abonnementen

PAL Nieuwsbrief

schrijf je gratis in

Blijf op de hoogte met onze dagelijkse nieuwsbrief




Simon heeft een brede interesse voor politiek en cultuur. Hij is ook gepassioneerd door wetenschap en luchtvaart.

Delen