Op sociale media circuleert een filmpje van een man die door het lint gaat in een Aldi-winkel in Veurne, omdat er geen Jonagoldappelen meer in de rekken liggen. “Het is een zeer betreurenswaardig filmpje om te zien”, reageert Aldi-woordvoerder Dieter Snoeck in Het Laatste Nieuws.
Geen advertenties meer?
Ingelogde abonnees steunen niet alleen een van de enige kritische en onafhankelijke media, maar zien ook geen vervelende advertenties. Abonneer je snel en eenvoudig en krijg meteen toegang tot vele duizenden exclusieve artikelen!
Maak hieronder je keuze voor het gewenste abonnement:
Liever ook op papier? Bekijk alle abonnementen!
Het doorlopend abonnement wordt automatisch verlengd voor steeds één maand.
Liever ook op papier? Bekijk al onze abonnementen!
Steun het vrije woord met een online abonnement van 3 maanden via een eenmalige betaling.
Liever ook op papier? Bekijk al onze abonnementen!
Steun het vrije woord met een eenmalige betaling en je zit een jaar goed.
Log hieronder in om dit bericht volledig te lezen. Ben je al ingelogd, kijk dan op je account of je nog een actief abonnement hebt.
“Luister, hebt ge Jonagold, ja of nee?”, begint de man zijn tirade in een Aldi-winkel. Wanneer een winkelbediende hem vertelt dat er geen appelen van het merk zijn, gaat de man helemaal door het lint. “En wij moeten rieken dat er geen Jonagolden meer zijn? Ge moet godverdomme aanvullen een hele dag door.” Vervolgens vallen er meerdere scheldwoorden.
Het is nog niet duidelijk wanneer en door wie de beelden zijn gemaakt. Komiek Jacques Vermeire deelde het filmpje op Twitter, waarna het massaal werd gedeeld.
(Lees verder onder de tweet.)
‘T is niet waar hè!!!!!!! Er zijn geen Jonagolds meer!!!zeeegg!!!! pic.twitter.com/775QcoHbgK
— Jacques Vermeire (@OeiJacques) January 16, 2021
“Betreurenswaardig”
Aldi-woordvoerder Dieter Snoeck noemt de feiten in Het Laatste Nieuws betreurenswaardig. “Iedereen van ons personeel doet zijn uiterste best om zich volop in te zetten om de klanten zo goed mogelijk te kunnen bedienen en te helpen”, klinkt het.
“Het kan altijd dat een product leeg is, of nog niet kon aangevuld worden, maar het getuigt van bijzonder weinig respect naar ons personeel toe. Een tijdje geleden waren zij nog de helden van de retail voor iedereen, dat zijn ze voor ons nog steeds, maar dit filmpje betreuren we”, besluit Snoeck.






