Tom Van Grieken. Foto Photonews en Twitter.

Tom Van Grieken. Foto Photonews en Twitter.

Uncategorized

Vlaams Belang haalt uit naar CD&V na kritiek op uitgaven sociale media: ‘Wel belastinggeld spenderen aan Indische likes’

/

Vlaams Belang-voorzitter Tom Van Grieken schiet met scherp richting de CD&V nadat verschillende leden van de christendemocraten kritiek uitten op de sociale media-uitgaven van Vlaams Belang. “Maar zélf wel belastinggeld spenderen om duizenden likes in India te kopen.”

Uit onderzoek van De Standaard blijkt dat Vlaamse partijen heel wat geld uitgeven aan campagnes op sociale media. Vooral N-VA, Vlaams Belang en PVDA/PTB zouden grote sommen geld uitgeven aan advertenties op Facebook, wat hen kritiek van de andere partijen oplevert.

Heel wat CD&V’ers uitten via sociale media kritiek op de hoge sociale media-uitgaven, maar dat pikt Tom Van Grieken niet. De Vlaams Belang-voorzitter wijst op het feit dat zijn partij niet mag adverteren in de meeste kranten en dus aangewezen is op sociale media.

“Klagen over de sociale media-communicatie van een partij met een mediacordon tegen zich, maar zélf wel belastinggeld spenderen om duizenden likes in India te kopen”, fulmineert Van Grieken. “Faut le faire. Niet alleen politieke losers, maar nu ook losers op sociale media.”

https://twitter.com/tomvangrieken/status/1430468820712493057

PAL Nieuwsbrief

schrijf je gratis in

Blijf op de hoogte met onze dagelijkse nieuwsbrief




6 gedachten over “Vlaams Belang haalt uit naar CD&V na kritiek op uitgaven sociale media: ‘Wel belastinggeld spenderen aan Indische likes’”

  1. Cd&V, Vooruit maar vooral OVld beheersen de grote media (DPG) doormiddel van tonnen belastinggeld toe te schuiven om de juiste dingen te schrijven, maar blokkeren dan wel alle andere partijen. Zelfs de redelijk neutrale Liesbeth van het Nieuwsblad moest eraan geloven als ze iets zou publiceren over de pornoactrice van de premier. Het is dan maar correct dat NVA,VB en PVDA het gram halen op sociale media. Van Grieken heeft overschot van gelijk, zeker als de 11-11-11 procent partijen dan hun likes moeten afkopen in landen die nog nooit van de censuur in België gehoord hebben. Afspraak 2024, of hopelijk vroeger.

  2. Wie kan in deze, en zovele andere zaken van de traditionele partijen Tom Van Grieken ongelijk geven?
    In de MSM, alsook op VRT en VTM amper aan bod kunnen komen, dan maak je gebruik van andere mogelijkheden.
    Niet te vergeten dat Vlaams Belang de eerste partij was die in Vlaanderen die het belang van sociale media naar waarde wist te schatten, en te gebruiken.

  3. de luchtbrug Islamabad-BXL zal zo al zorgen voor zeer veel stemmen voor het VB en de NVA ten nadele van de vivaldioten.Laat betijen,de tsunami is op komst en de vivaldioten zijn er zich ter dege van bewust,ze zullen nog vlug enkele lucratieve postjes verzilveren voor hun nakomelingen-idioten.

  4. Uiteindelijk is iedereen onderworpen aan het joods-amerikaanse Rijk. Enkel de beveiliging van Mark Zuckerberg kost al 20 miljoen euro, dus meer dan alle partijreklameuitgaven samen. De cd&v lijkt soms vlaamser dan de vlaamsnationalisten, vanwege het lokale niveau en de band met de landbouw, maar ook de landbouw is een internationale industrie geworden.

Plaats een reactie

Steun nu ook

het vrije woord

Vind je dit artikel interessant?

Neem een PAL-proefabonnement

(nu eerste maand gratis)

Probeer het nu
Delen