Afbeelding illustratief. Foto Shutterstock

Afbeelding illustratief. Foto Shutterstock

Cultuuroorlog

Studie toont aan: Vegetarisch label schrikt consument af

Simon Segers

Consumenten zijn sterk minder geneigd om te kiezen voor een vegetarische of veganistische maaltijd wanneer die ook als dusdanig benoemd wordt, ongeacht de samenstelling van het gerecht. Dat blijkt uit een onderzoek van wetenschappers Alex Berke en Kent Larson van het MIT research lab in de Verenigde Staten. De auteurs maken deel uit van de ... Verder lezen


Log hieronder in om dit bericht volledig te lezen. Ben je al ingelogd, kijk dan op je account of je nog een actief abonnement hebt.

Nog geen lid van PAL of 't Pallieterke? Steun het vrije woord door je eenvoudig en snel te abonneren en krijg meteen toegang tot vele duizenden exclusieve artikelen!

Onze abonnementen

PAL Nieuwsbrief

schrijf je gratis in

Blijf op de hoogte met onze dagelijkse nieuwsbrief




Simon heeft een brede interesse voor politiek en cultuur. Hij is ook gepassioneerd door wetenschap en luchtvaart.

Delen