Het moet u ongetwijfeld ook al opgevallen zijn: de afgelopen jaren is de zogenaamde ‘diversiteit’ in de reclamespots in West-Europa sterk toegenomen. Of er nu pizza’s, auto’s of doucheproducten worden aangeprezen, je vindt geen filmpje meer waar er niet minstens één zwarte man of vrouw in beeld komt.
Er wordt opgeworpen dat de bedrijven hopen om meer consumenten aan te spreken door acteurs in te schakelen met wie de mensen zich kunnen identificeren. De getoonde diversiteit zou immers een afspieg...
Lees dit artikel!
Login om dit bericht volledige te lezen of steun het vrije woord door je eenvoudig en snel te abonneren en krijg meteen toegang tot vele duizenden exclusieve artikelen!
Maak hieronder je keuze voor het gewenste abonnement:
Doorlopend abonnement
Maandelijks opzegbaar
€ 9,00
per maand
Eenmalig betalen
3 maanden PAL-abonnement
€ 27,00
per kwartaal
Geen gedoe
12 maanden PAL-abonnement
€ 108,00
per jaar
Liever ook op papier? Bekijk alle abonnementen!
Het doorlopend abonnement wordt automatisch verlengd voor steeds één maand.
Liever ook op papier? Bekijk al onze abonnementen!
Steun het vrije woord met een online abonnement van 3 maanden via een eenmalige betaling.
Liever ook op papier? Bekijk al onze abonnementen!
Steun het vrije woord met een eenmalige betaling en je zit een jaar goed.
Log hieronder in om dit bericht volledig te lezen. Ben je al ingelogd, kijk dan op je account of je nog een actief abonnement hebt.