Geert Wilders en Frans Timmermans tijdens een debat voor de verkiezingen. Photonews

Binnenland politiek

Nederlandse partijen gaven nu beduidend minder uit dan Vlaamse partijen in 2019

Wannes Neukermans

Vandaag trekken de Nederlanders naar de stembus voor de Tweede Kamerverkiezingen. Samen hebben de Nederlandse politieke partijen in de laatste maand van de verkiezingscampagne bijna 1,3 miljoen euro uitgegeven aan online advertenties. Dat is een forse stijging vergeleken met de vorige verkiezingen. Aangezien Vlaamse partijen vaak veel meer geld uitgeven aan online reclame, zelfs buiten ... Verder lezen


Log hieronder in om dit bericht volledig te lezen. Ben je al ingelogd, kijk dan op je account of je nog een actief abonnement hebt.

Nog geen lid van PAL of 't Pallieterke? Steun het vrije woord door je eenvoudig en snel te abonneren en krijg meteen toegang tot vele duizenden exclusieve artikelen!

Onze abonnementen

PAL Nieuwsbrief

schrijf je gratis in

Blijf op de hoogte met onze dagelijkse nieuwsbrief




Wannes Neukermans (1999) volgt de Vlaamse en nationale politiek op de voet, met een uitgesproken belangstelling voor communautaire thema's.

Delen