Uitgaven van partijen op sociale media stijgen: is verbod, zoals Vooruit voorstelt, een goed idee?

Politieke advertenties op 16/01/2024. Eigen redactie

Binnenland politiek

Uitgaven van partijen op sociale media stijgen: is verbod, zoals Vooruit voorstelt, een goed idee?

Wannes Neukermans

Volgens het jaarlijkse AdLens-rapport gaven politieke partijen in ons land in totaal zo’n 6 miljoen euro uit aan politieke advertenties op Facebook en Instagram. Koplopers waren Vlaams Belang en N-VA, die samen goed zijn voor meer dan de helft van de uitgaven. Vorige week diende Vooruit-voorzitter Melissa Depraetere nog een voorstel in om politieke advertenties ... Verder lezen


Log hieronder in om dit bericht volledig te lezen. Ben je al ingelogd, kijk dan op je account of je nog een actief abonnement hebt.

Nog geen lid van PAL of 't Pallieterke? Steun het vrije woord door je eenvoudig en snel te abonneren en krijg meteen toegang tot vele duizenden exclusieve artikelen!

Onze abonnementen

PAL Nieuwsbrief

schrijf je gratis in

Blijf op de hoogte met onze dagelijkse nieuwsbrief




Wannes Neukermans (1999) volgt de Vlaamse en nationale politiek op de voet, met een uitgesproken belangstelling voor communautaire thema's.

Delen